هشتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان تحت عنوان خلیج فارس در شهرستان بستک آغاز شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، فرماندار شهرستان بستک در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: كار كردن در نهاد مقدس كميته امداد امام خميني (ره)، ارزش والايي دارد كه اين افتخار نصيب افراد خاص مي‌شود و شما امروز با سربلندي در مسير خدمت به افراد نيازمند جامعه گام‌هايي اساسي برداشته‌ايد.

محمد مشتاق زاده هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای سطح توانایی‌ های روحی‌، جسمی و رفتاری کارکنان امداد، تقویت روحیه سلامتی، نشاط، گسترش حس همدلی و شادابی امدادگران به منظور خدمات رسانی بهینه به مددجویان و نیازمندان، ایجاد رقابت سالم و معرفی قابلیت های این شهرستان در سطح استان عنوان کرد.

وی توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان کمیته ‌امداد امام خمینی(ره) ، ایجاد روحیه مضاعف برای خدمت به محرومان در جامعه و تقدیر از کارکنان این مجموعه را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: از آنجا كه كاركنان كميته امداد امام خمینی(ره)  با افراد نيازمند و دردمند جامعه ارتباط مستقيم دارند، توجه به افزايش روحيه معنوي و جسماني آنان در ارايه خدمات به نيازمندان، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

مشتاق زاده ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی ، تلاوت قرآن کریم همراه با صوت، لحن و اذان و بخش ورزشی شامل فوتبال ، والیبال ، تنیس روی میز و شطرنج از مهمترین برنامه های هشتمین دوره جشنواره است.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود بیان داشت: برگزاری چنین برنامه هایی باعث ایجاد انگیزه، روحیه و نشاط فردی در کارکنان و ایجاد محیطی سرشار از همدلی، رفاقت و دوستی می شود و در پیشبرد اهداف سازمانی و اداری نیز نقش بسزایی خواهد داشت. 

گفتنی است این جشنواره باحضور کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) از 13 شهرستان استان هرمزگان به مدت چهار شبانه روز در سه بخش فرهنگی، ورزشی و آموزشی در شهرستان بستک برگزار می شود.