پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

جباری مطرح کرد: تشکیل استان خلیج فارس به مرکزیت بندرلنگه!!!

نماینده غرب هرمزگان به جای آنکه خود را از اتهام سنگینی همچون "انجام توافقات پشت پرده برای الحاق پارسیان و بستک به منطقه لارستان" مبرا کند، روز گذشته سخن از استانی به نام خلیج فارس آنهم به مرکزیت بندر لنگه به میان آورده است...
ادامه مطلب ...

اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های آبرسانی روستایی بستک

مدیر عامل شرکت آبفار هرمزگان عصر دوشنبه در نشستی در رابطه با تشریح پروژه‌های آب‌رسانی به شهرستان‌های غربی هرمزگان با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شرکت آبفار در هرمزگان اظهار داشت: در سال‌جاری با اختصاص بیش از 600 میلیارد ریال اعتبار با توجه ویژه دولت و همچنین پیگیری‌های انجام شده، اعتبارات مصوب آب روستایی استان رشد 250 درصدی داشته است.

ادامه مطلب ...

اتمام مطالعات طرح فاضلاب بستک،پارسیان و خمیر

نماینده مجری طرح های فاضلاب هرمزگان از اتمام مطالعات طرح فاضلاب شهرهای بستک،پارسیان و بندرخمیر تا اوایل سال آینده خبر داد و گفت: طرح فاضلاب این شهر ها از سال گذشته و با اعتبار سازمان مدیریت و نظارت راهبردی ریاست جمهوری آغاز شده بود .

ادامه مطلب ...

آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن بستک و جناح

معاون مهندسی توسعه آب و فاضلاب هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی پروژه آبشیرین کن در غرب استان خبر داد و گفت: طرح آبرسانی به شهرستان بستک با استفاده از شیرین سازی آب دریا در محدوده بندر چارک شهرستان بستک از جمله طرح های مصوب دور سوم سفر هیات دولت بوده است.

ادامه مطلب ...

توافق جباری و نماینده لارستان برای پیوستن غرب هرمزگان به فارس؟؟؟

داستان جدایی بخش هایی از هرمزگان و پیوستن آنها به استان های همجوار، مدتی است که بر سر زبان ها افتاده و چندی قبل نیز سردار رشید جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی خواستار محقق شدن این امر شد.

ادامه مطلب ...

تیم سیار بینائی سنجی بهزیستی در دهتل

مدنی کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی بستک با بیان ضرورت اجرای طرحهای پیشگیرانه، از حضور تیم سیار بینائی سنجی در دهتل خبرداد وگفت:تیم سیار روز یکشنبه 25 دی ماه بعد ازظهر در دهتل خواهد بود وکار معاینه کودکان را انجام خواهد داد.

ادامه مطلب ...

فرماندار بستک : دهیاران برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

فرماندار بستک صبح امروز در کارگاه آموزشی دهیاران و شوراهای اسلامی اظهار داشت: دهیاران به عنوان بازوان دولت در روستاها باید استقلال فکری و اقتدار داشته و هیچ گونه وابستگی و گرایشی به جریانات خاصی نداشته باشند.

ادامه مطلب ...