پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

کسب رتبه اول داستان نویسی کشور توسط دانش آموزی از تدرویه بستک

محمد جواد پیر ، دانش آموز دبیرستان علی ابن ابیطالب روستای تدرویه بستک رتبه اول رشته داستان نویسی دانش آموزان کشور را کسب کرد .

ادامه مطلب ...

در اولین شب مسابقات فوتسال دهتل کیش و مات شد


در اولین شب برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان که به میزبانی دهتل برگزار می شود دو تیم از دهتل بازی را به حریفان خود واگذار کردند.

ادامه مطلب ...

اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان- دهتل

اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان امسال برای اولین بار در دهتل برگزار می شود.

این بازی ها در سالن محمدیه دهتل و  با شرکت ۸ تیم که چهار تیم از دهتل و تیم های برکه لاری، چاه بنارد، تدرویه و گاوبری هستند به صورت گروهی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ادامه مطلب ...

ثبت نام از داوطلبان مشارکت در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن 90

گردآوری آمار و اطلاعات از کل جمعیت کشور به منظور شناخت ویژگی های جمعیت و مسکن در راستا ی تهیه اطلاعات مورد نیاز در برنامه ریزی های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و نیز فراهم آوردن چارچوب های مناسب برا ی بررسی های آماری هدف کلی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390 محسوب می شود.

ادامه مطلب ...

بارندگی در منطقه گوده بستک

بارندگی بعد از ظهر دیروز پنج شنبه ۹۰/۵/۲۰  در منطقه گوده درشرق شهرستان بستک موجب خوشحالی بسیاری از اهالی روستاهای این منطقه شد.

ادامه مطلب ...

گزارش سفر استاندار هرمزگان به بستک

به گزارش ایرنا، حسین هاشمی تختی چهارشنبه شب درنشست شورای اداری بستک افزود: دشمنان نه تنها نمی توانند خدشه ای به کشورمان وارد کنند ، بلکه روز به روز برعزت واقتدار جمهوری اسلامی در دنیا افزوده می شود.

ادامه مطلب ...

وعده جباری که هرگز عملی نشد!

احمد جباری نماینده شهرستان های بستک، بندرلنگه و پارسیان در مجلس شورای اسلامی سه سال قبل در اولین و آخرین حضور رسمی خود در دهتل به مردم وعده دادند که از یک هفته دیگر عملیات ساخت جاده میان بر دهتل-تدرویه آغاز شود.

ادامه مطلب ...