بازدید 188884
فرصت ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری تمام شد

همه آنهایی که برای ریاست‌جمهوری آمدند

در حالی که چهره‌های سرشناسی در چهار روز اول برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، آخرین ساعات ثبت نام شاهد هجوم نامزدهایی بود که تاآخرین ساعات منتظر تصمیم‌گری ماندند.
کد خبر: ۳۱۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱ 11 May 2013
محسن رضایی،حسن روحانی، مصطفی کواکبیان، علی فلاحیان، غلامعلی حدادعادل، علیرضا زاکانی، صادق واعظ‌ زاده، حسن سبحانی، محمدباقر خرازی، باقری لنکرانی، محمدرضا عارف،روح الله احمد زاده کرمانی،سعیدی کیا،علیرضا علی احمدی نامزدهایی بودند که در روزهای پیش برای حضور در صحنه انتخابات ثبت نام کردند.

امروز نیز سعید جلیلی، علی‌اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، اسفندیار رحیم مشایی، جواد اطاعت، سید محمد حسن ابوترابی، علی‌اکبر جوانفکر، ابراهیم اصغرزاده، پرویز کاظمی، مسعود پزشکیان، داوود احمدی‌نژاد، سید ابوالحسن نواب، طهماسب مظاهری، محمد شریعتمداری، رامین مهمانپرست، منوچهر متکی، صادق خلیلیان و محمدرضا رحیمی مهمترین افرادی بودند که وارد صحنه شدند.

آخرین روز ثبت نام یازدهمین روز انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و داوطلبان ریاست جمهوری تنها تا ساعت 18 فرصت داشتند که در این انتخابات ثبت نام کنند.

8:30 داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور نخستین کسی بود که برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.وی در جمع خبرنگاران گفت که قصد حضور مستقل در انتخابات را دارد.داود احمدی نژاد در مورد هدفش از ثبت نام نیز به گفتن این جمله بسنده کرد که در جمهوری اسلامی اسلامی جز «خدمت» نمی توان پاسخ دیگری به این سوال داد.

8:35 جواد اطاعت هم که گفته می شد سید محمد خاتمی توصیه کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، برای ثبت نام در وزارت کشور حضور پیدا کرد.

8:40  محمد باقر قالیباف، شهردار تهران هم برای ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور دارد.

9:00 پرویز کاظمی از وزرای سابق احمدی نژاد هم برای حضور در انتخابات به وزارت کشور آمده است.


10:00 حجت الاسلام ابوترابی فرد هم اکنون برای ثبت نام در وزارت کشور حضور دارد.

11:00ابراهیم اصغر زاده هم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزرات کشور مراجعه کرده است.

11:30علی اکبر جوانفکر هم نام خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت کرد.

12:00ابوالحسن نواب نفر دیگری است که برای حضور در انتخابات و نام نویسی در وزارت کشور حضور پیدا کرده است.

12:12 دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون هیچ گونه هماهنگی خاصی برای حضور و ثبت نام آقایان هاشمی و مشائی در انتخابات صورت نگرفته است.

12:30 اخبار مربوط به ثبت نام محمد علی‌آبادی و حمیدرضا حاج بابایی تکذیب شد. علی‌آبادی مدارک لازم را به همراه خود نداشته است و اظهار داشته شورای شهر را ترجیح خواهد داد. گفته شده است فردی شبیه به حاج‌بابایی برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کرده است و نه وی.


12:45  جواد اطاعت نیز برای انتخابات ثبت نام کرد.

13:00 طهماسب مظاهری رئیس اسبق بانک مرکزی هم برای ثبت‌نام به وزارت کشور آمد.

13:40 علی‌اکبر ولایتی آخرین عضو ائتلاف 2+1 نیز برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.

14:30مسعود پزشکیان با حضور در وزارت کشور کاندیدای ریاست جمهوری شد.

15:00 سید احمد کاشانی فرزند آیت‌الله کاشانی رهبر ملی شدن صنعت نفت برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد.

15:30 در حالی که بیادی از انصراف چمران از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است، مهمان‌پرست نامزد دیگری است که خبر ثبت نام وی در ساعات آتی منتشر شده است.

15:30 منوچهر متکی کاندیداتوری خود در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری را ثبت کرد

15:50 محمد شریعتمداری عضو کابینه اصلاحات، با حضور در وزارت کشور، نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را رسماً ثبت کرد. 

16:10 سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد ستاد انتخابات کشور شد. وی بدون برگزاری نشست خبری وزارت کشور را ترک کرد.

16:30 خلیلیان وزیر کشاورزی نیز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


16:30 گفته می‌شود مشایی برای ثبت نام به وزارت کشور رفت.

17:20 تیم حفاظت مشایی وارد وزارت کشور شد.

17:21 تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی نیز وارد وزارت کشور شد.

17:46 هاشمی رفسنجانی هم برای ثبت نام ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد. سید حسن خمینی نیز وی را همراهی می‌کند.

17:46 اسفندیار رحیم مشایی نیز همراه با احمدی‌نژاد وارد کشور شد. بقایی، نیکزاد، موسوی و شیخ الاسلام آنها را همراهی می‌کنند.

17:55 رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد نیز برای ریاست جمهوری نامزد شد.

تاکنون چهره‌های همچون محسن رضایی،حسن روحانی، مصطفی کواکبیان، علی فلاحیان، غلامعلی حدادعادل، علیرضا زاکانی، صادق واعظ‌ زاده، حسن سبحانی، محمدباقر خرازی، باقری لنکرانی، محمدرضا عارف،روح الله احمد زاده کرمانی،سعیدی کیا،علیرضا علی احمدی، در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی