۲۹ اسفند ۱۴۰۲
به روز شده در: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۳۱۰۰
انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۲
نامه ی برخی اعضای جبهه پایداری علیه آیت الله هاشمی، جعل شده است! این ادعایی است که روز به روز از سوی نمایندگانی که تنها اسمشان در ذیل نامه به هاشمی است، اعلام می شود.

به گزارش انتخاب؛ این دسته از نمایندگان می‌گویند گردآورندگان نامه در اقدامی خلاف اخلاق، بدون اطلاع آنها نامشان را در این نامه گنجانده‌اند.

این درحالیست که تابش نیز در پی جمع آوری نامه ای در حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

 هادی شوشتر به آنچه «بی ‏اخلاقی برخی نمایندگان جمع ‏آوری‌کننده نامه علیه هاشمی» می‌نامد، اشاره دارد و به «شرق» می‌گوید: «من اصلا این نامه را ندیده‏ ام اما امروز متوجه شدم که نامم در این نامه آمده است.

افکار عمومی باید در جریان باشد که ما با چنین نامه‏ای موافق نیستیم و برخی هم بداخلاقی می‌کنند.»نماینده آبادان نیز در تذکر آییننامه‌ای از سوءاخلاق برخی از دوستان نماینده مبنی بر درج نام وی در نامه محکومیت آیت‌الله رفسنجانی انتقاد کرد. جواد سعدون‌زاده، در تذکری آیین‌نامه‌ای تاکید دارد متاسفانه سوءاخلاق از برخی دوستان سرزده و دوستان نامه‌ای در صحن مجلس دست به دست می‌کردند که در محکومیت آیت‌الله رفسنجانی بود که من آن را امضا نکردم چون از نظر محتوایی آن را قبول نداشتم.»

روح‌الله حسینیان، در پاسخ به سعدون‌زاده می‌گوید: «اسم آقای سعدون‌زاده را قید نکرده‌اند، ایشان از خودشان چنین حرفی می‌زند، ایشان نه تنها نامه را امضا نکرده بلکه با بنده مجادله کرده و حتی سخنان توهین‌آمیزی را به بنده مطرح کردند، تعجب می‌کنم چرا بعد از آنکه آقای هاشمی برای انتخابات ثبت‌نام کرد عده‌ای ترسیدند.»قسیم عثمانی، نیز به اینکه نامش در میان امضا‌کنندگان نامه آمده معترض است و می‌گوید: «نامه‌ای که هم اکنون منتشر شده با نامه‌ای که من امضا کرده‌ام تفاوت زیادی دارد. هرکسی با رهبری زاویه بگیرد ما زاویه بزرگتری با او خواهیم گرفت.

اما نمایندگان ابزاری در دست سایرین نیستند.»عوض حیدرپور هم در گلایه‌ای مشابه می‌گوید: «ما نامه‌ای با محور تابعیت هاشمی از مقام معظم رهبری امضا کردیم و خروجی نامه چیز دیگری شد که مورد نظر ما نیست.» اسماعیل جلیلی، نیز تاکید دارد «برخی از دوستان نماینده این نامه را به دلیل اصرار امضا کردند و خیلی هم در تعارف ‌ماندند.»اما حسینیان که از بانیان این نامه بوده و به گفته خودش نامه مذکور به دستخط او نوشته شده، تاکید دارد: «نمایندگان امضاکننده نامه هاشمی ازمحتوایش خبرداشتند.

نمایندگان بچه نیستند که سرشان کلاه رود. بعد از صحبت‌های آقای هاشمی در مورد فلسطین و مساله ولایت، دوستان بعد از مشورت به این نتیجه رسیدند که باید پاسخی در این رابطه تهیه شود که من این پاسخ را نوشتم. این پاسخ با دست‌خط بنده موجود است و هیچ تغییری در آن به وجود نیامده است.»
ارسال به دوستان
جایزه نقدی قهرمانی هادی چوپان در انگلیس آب رفت! وزیر کشور خبر داد: وظایف پلیس راه به بخش خصوصی واگذار می شود ابرکامپیوتر‌های ناسا مشکل‌ساز شدند وزیر کشور: جریمه های رانندگی از سال آینده گران تر می شوند تا بازدارنده شوند زندگی غیرممکن در گرم ترین شهر جهان که حتی خیابان های آن هم کولر دارند (+عکس) انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به زندان های کشور برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان! گرفتار شدن بیش از ۱۵ معدنچی در شرق روسیه مصرف این ویتامین سبب کاهش کم‌خونی می‌شود پرویز پرستویی و هدیه تهرانی به نمایش‌خانگی آمدند/ اکران آنلاین فیلم «بی‌همه چیز» هشدار پلیس فتا درباره تورهای لحظه آخری چگونه چینی‌ها بازار ماری‌جوانا را در امریکا اداره می کنند؟ قوانین طلایی برای جبران کمبود خواب؛ چرا خواب زیاد صبحگاهی خوب نیست؟ امروز آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت نوروزی خاطره انگیز با سفر به پارس‌آباد؛ بهشت گردشگری ایران (+عکس)
وبگردی