پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

استفاده از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیداها تخلف است!

فرماندار شهرستان بستک گفت: استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی در جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی تخلف است.

محمد مشتاق زاده در نشست شورای اداری شهرستان بستک اظهار داشت: برگزاری انتخابات در ایران با بسیاری از کشورهای دنیا که ادعای دموکراسی و فریاد آزادی خواهی شان گوش فلک را کر کرده است ، قابل مقایسه نیست، چرا که بهترین، آزادترین وسالم ترین انتخابات در ایران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بستک، وی تصریح کرد: این تنها یک ادعا نیست بلکه واقعیتی است که در بعد کمی و کیفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که به واسطه آن باید خداوند را شکر گذار بود.

فرماندار شهرستان بستک وجود برخی ناملایمات در انتخابات را آسیب جدی در زمینه برگزاری انتخابات دانست وافزود: باید باهمدلی و ایجاد روحیه اخوت و برادری عزم خود را در جهت برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و مطلوب جزم کنیم واجازه ندهیم بدخواهان نظام با ایجاد زاویه و اختلاف به اهداف شوم خود دست یابند.

مشتاق زاده با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب با رأی همه مردم به تثبیت رسیده است گفت: اجرای صحیح قانون و صیانت از آرای مردم، هماهنگی دستگاههای اجرایی، اطلاع رسانی درست و تشریح و تبیین اهمیت انتخابات آینده از الزامات برگزاری انتخاباتی با شکوه است.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر توجه مدیران به رویکرد بی‌طرفانه در انتخابات تصریح کرد: بر اساس این رویکرد لازم است تمامی مدیران شهرستان به دور از هرگونه جانبداری و حمایت، تمامی تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات به کار گمارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد