پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

ایجاد 9 پایگاه اطلاع رسانی جهت خدمت به میهمانان نوروزی در بستک

سرپرست میراث فرهنگی ، صنایع دستی و  گردشگری و دبیر ستاد تسهیلات سفر های نوروزی شهرستان بستک از ایجاد 9 پایگاه اطلاع رسانی در بخش مرکزی و بخش جناح در ایام نوروز خبرداد.


http://s3.picofile.com/file/7686323224/IMG_1566.jpg

ماشالله خنجی در دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی  که با حضور فرماندار، معاون فرماندار و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری بستک برگزار شد گفت: همانطوریکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، عید نوروز، آغاز رویش است. این رویش همچنان که در طبیعت محسوس است، می تواند در دلهاى ما و جانهاى ما و حرکت رو به پیشرفت ما نیز خود را مجسم و نمایان کند.

وی ادامه داد: پایگاه های اطلاع رسانی در شهر بستک در میادین ورودی و خروجی شهر و همچنین ایجاد نمایشگاه صنایع دستی، در روستاهای فاریاب سنگویه، فتویه، دهتل، چاه بنارد، کنچی، تدرویه، سه راهی خلوص  و ورودی شهر جناح مستقر خواهند شد.

خنجی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای توسعه خدمات به گردش گران نوروزی  شهرستان بستک اندیشیده شده است گفت: پایگاه های مذکور با اهداف ارایه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی مستقر می شوند و مهمترین  وظیفه و رویکرد این پایگاه ها توزیع دفتر چه های راهنما، نقشه های گردشگری و هدایت مسافران و گردشگران نوروزی است. ارائه بروشور تک برگ بناها و جاذبه های شهرستان، جاذبه های طبیعی وتاریخی، کروکی مسیرهای گردشگری، نقشه جامع  شهری و استانی و دعای سفر از دیگر اقلام قابل عرضه به مسافران و گردشگران نوروزی است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بستک گفت: شهرستان بستک دارای جاذبه های خاص و منحصرد به فرد برای جذب گردشگر است . به همین جهت تسهیل شرایط بازدید گردشگران و مسافران از جاذبه ها و اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی  طی  تعطیلات نوروز در دستور کار ستاد قرار گرفته است. پیش بینی میشود امسال نیز همچون سالهای گذشته گردشگران و مسافر نوروزی زیادی از اماکن و جاذبه های تاریخی و دیدنی شهرستان بازدید نمایند در همین راستا به منظور جلوگیری از سد معبر و عدم ایجاد ترافیک نیز شهرداری ها موظفند تا تاریخ 25/12/91 برای متوقف کردن عملیات تخریب معابر و ساخت و سازها در ایام نوروز اقدامات لازم را انجام دهند. برای تامین ازراق عمومی مردم و مهمانان در ایام نوروز و تنظیم بازار در این مورد اقدامات لازم انجام شده است. مکان های استقرار امن با همکاری نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج برای گردشگران در ایام نوروز ایجاد خواهد شد و با برنامه ریزی دقیقی که فرماندهی محترم ناحیه  سپاه مقاومت بستک برای ایام عید نوروز دارند کلیه پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان، بخش مرکزی و شهر جناح آمادگی کامل برای خدمات دهی به مسافران نوروزی دارند .

ارائه تسهیلات مطلوب و جلب رضایت مسافران نوروزی در سایه تعامل و همکاری بین بخشی دستگاهای ذی ربط حاصل شده و جذب گردشگر باعث رونق اقتصادی  و اشتغال زایی می شود. ما باید با طرح  ها و برنامه های متنوع و جذاب و توجه ویژه  به ظرفیت های تاریخی و طبیعی موجود در شهرستان، بستر ماندگاری مسافران نوروزی درشهرستان بستک را فراهم آوریم. رسانه ها باید برای معرفی ظرفیت های موجود، با هدف جذب گردشگر تلاش کنند.از دستگاه های خدماتی، امدادی و انتظامی می خواهیم اطلاعات ضروری شهرستان را در قالب اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی تهیه کنند وبرای توزیع دراختیار ستاد تسهیلات سفر های نوروزی قرار دهند.

ایشان در پایان از امام جمعه شهرستان، فرماندار، معاونت فرماندار، فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان، فرماندهی انتظامی و بخشداران بخش مرکزی و جناح، دهیاران و شورای اسلامی، اعضاء ستاد تسهیلات نوروزی، روئسای کمیته ها، مدیر عامل مجتمع آب درمانی فاریاب سنگویه و تدرویه  و همه کسانی که در ستاد تسهیلات نوروزی با ایشان همکاری دارند تقدیر و تشکر بعمل آورد.
http://s3.picofile.com/file/7686324187/IMG_1591.jpg
http://s1.picofile.com/file/7686323866/IMG_1586.jpg
http://s1.picofile.com/file/7686322896/IMG_1558.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد