پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

آیا غفوری به دهیاری دهتل باز می گردد؟

با گذشت بیش از 10 روز از استعفای محمد غفوری دهیار دهتل و فراخوان شورای اسلامی جهت انتصاب دهیار جدید تا کنون دهیار جدید مشخص نشده است.

شنیده ها حاکی از این است که آقایان حسین عبدالهی و محمد احمدی جزو تنها افرادی هستند که برای دهیاری دهتل کاندیدا شده اند و شورا نیز در حال بر رسی برنامه ها و توانمندی های این دو نفر است تا یکی از این دو را بعنوان دهیار جدید دهتل معرفی نماید.

اما اکثریت مردم که بهترین گزینه برای دهیاری دهتل را خود غفوری دهیار سابق می دانند و بارها نیز از خود ایشان و شورا درخواست بازگشت مجدد ایشان را داشته اند پس از عدم نتیجه گیری اقدام به طومار نویسی و جمع آوری امضاء برای درخواست از غفوری برای بازگشتن به دهیاری دهتل نموده اند. این طومار که به طور خود جوش توسط عده ای از جوانان تهیه شده تا کنون امضای اکثریت مردم را گردآوری  نموده و قرار است پس از پایان جمع آوری امضا به محمد غفوری تحویل داده شود تا از استعفای خود منصرف شده و به سکان دهیاری دهتل باز گردد.
متن نامه ای که برای این طومار تهیه شده است به شرح ذیل می باشد:‌
بسمه تعالی
تاریخ: 22/9/90
صدها فرشته بوسه بر آن دست زنند                   که گره از مشکل خلق باز کند
برادر ارجمند جنای آقای محمد غفوری
با عرض سلام و احترام
قبل از هر چیز لازم است از زحمات بی شائبه و تلاش های شبانه روزی آن برادر گرامی که در مدت سه سال تصدی پست دهیاری دهتل از هیچگونه کوشش در زمینه عمران و آبادانی و حفظ وحدت مردم روستایمان فروگزاری نکرده و منشاء خدمات زیادی برای اهالی شده اید تشکر و قدر دانی نماییم.
دهتل همواره به افرادی چون شما که با درایت و سعه ی صدر  کمر همت برای خدمت به زادگاه خود بسته اند احتیاج دارد و از این رو ما اهالی دهتل مصدانه و مجدانه از شما خواهشمندیم همچنان به عنوان دهیار انجام وظیفه نمایید و بدانید که ما مردم اهالی دهتل و بخصوص قشر جوان اعلام می داریم از هیچگونه همکاری و مساعدت با شما در زمینه های عمران و آبادی و حل مسائل و مشکلات روستایمان دریغ نخواهیم ورزید. لذا انتظار داریم این خواسته ی ما مورد قبول شما واقع گردد.
با تشکر
اهالی دهتل

نظرات 6 + ارسال نظر
صدای گودگز چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 http://nasimegovdeh.persianblog.ir/

سلام . آقای رفیعی خسته نباشید و از زحماتی که می کشید من از سال 85 با سایت شما آشنا شدم و ماشالله تا حالا حسابی بهتر شده، در ضمن اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با نام ( صدای گودگز ) لینک کنید و زحمت بکشید به من سر بزنید و در نظرات به من بگویید شما را با چه عنوانی لینک کنم. وبلاگ من علاوه بر مسائل منطقه به یافتن و اسکن کتابهای دوران کودکی خودمان و اسکن مجلات قدیمی به پی دی اف هم فعالیت می نمایم.

دوست دار دهتل چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17

باسلام.کار بسیار زیبایی بوده.مردم دهتل همواره قدر شناس افراد دلسوز وکارآمد وپیگیر امورات مردم وروستا هستند و بحمدالله این را مجددا نشان دادند.امیدوارم آقای غفوری هم اگر بابت برخی مسائل دلخوریهایی دارند آن را فراموش کنند.و بدانند که ایشان نزد اکثریت قریب به اتفاق مردم محبوبیت دارند.این کار جوانان و اهالی روستا میتواند موجب دلگرمی ایشان باشد.

عبدالله عابدی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:38

سلام
من هم همیشه از سایتت دیدن و از طریق سایت شما از احوالات دهتل با خبر میشوم
در رابطه با این موضوع میخواهم بگویم از طرف من هم طومار را امضا کنید
ممنون از زحمات شما
عابدی ابوظبی

دهتلی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23

سلام و عرض خسته نباشید
منم هم امیدوارم چه آقای غفوری و دوستان خدمتگزار و تلاشگر شهرمون احساس مسئولیت بکنن و اینگونه پستهای کلیدی رو خالی نکنن.مشکلات و ناملایمتی ها همیشه هست ولی اینجا نقش نزدیکان فرد خیلی مهمه و باید کمک حال فرد باشند تا از نظر روانی فرد دچار خستگی نشود.امیدوارم ایشان برگردند و شاهد کمک بیش از پیش ماها هم باشند.
اما یک مطلبی رو هم مد نظر بود دلم میخواست مطرح کنم و آن هم ثبت مکانهای تاریخی اطراف روستا بود که نیاز به پیگیری آن در بستک و بندرعباس داره. امیدوارم دوستان به این مهم هم توجه داشته باشند.

دهتلی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:33

با سلام
بایستی قبل از هر چیز چند مورد مهم را مد نظر قرار داد:
1. نگاه اکثریت مردم به مسولیت پذیری و کارکرد آقای غفوری مثبت بوده و هست اما باید در نظر داشت که غفوری با چه رویی می خواهد باز گردد
2.برگشت غفوری باعث سواستفاده آتی می شود به لحاظ چراغ سبزی که از الان به دهیار ی و شورا داده می شود.
3. آیا به همین زودی تمامی انتقاداتی که به غفوری شد فراموش شد.
کاش به جای این همه فشار به شخص زحمتکشی همچون غفوری کمی منطقی به قضیه نگاه میشد.

دهتلی1 شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:47

فکرکنم نیاز باشه فردی که زحمتکش است به قول شما،جلوی اسمش از لفظ آقا استفاده میشه.
دوما،کدام سوء استفاده؟منظورت اینه که با بودجه دهیاری میشه اختلاس کرد؟
سوما،چرا شورا؟اگه شورا هم مشکل داشته باشه که افرادی مثل ح-ع و ع-ع چکاره هستند؟
آقای ویا خانم عزیزی که از اسم مستعار دیگران استفاده میکنی، نظارت چیز خوبیه و اگه نظارت نباشه مشکل بوجود میاد شما میتونید با نظارت بر کارها جلوی هر گونه شک و سوء برداشتها رو بگیری.الحمدلله هم جناب غفوری و هم شورای عزیز جوابگوی شما می باشند و این از محاسن ایشان هست.اما اگه منصفانه بخوایم قضاوت کنیم جانشین های ایشان در حد دهتل و مردم شریفش نیستند.والسلام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد