پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

شهرداری بندر عباس؟؟؟

از زمانی که به خاطر دارم تمام هرمزگانی ها همیشه به خاطر  استفاده از نیروهای غیر بومی در نهاد های اداری - اجتماعی – سیاسی و ... استان گلایه های بسیاری داشته اند و همیشه از طریق رسانه های جمعی ، سایت ها و وبلاگ های مختلف به این مورد اعتراض داشته و دارند.

 راستی چرا اینچنین است؟ چرا وجود غیر بومیان در استان ما نسبت به بومیان در همه زمینه ها بیشتر است؟ چرا من و شمای هرمزگانی نباید سهمی از اشتغال استان و بازار کار و ادارت خود داشته باشیم؟ چرا نیروی موجود در استان باید بر خلاف میل خود مجبور به ترک زادگاهش شود؟ این از بی لیاقتی ماست یا شایستگی غیر بومی ها نسبت به ما؟

صورت حادتر این موضوع در تیم فوتبالی به نام شهرداری بندرعباس که کمتر بندرعباسی و هرمزگانی در آن دیده می شود - تا جائیکه امروز در بازی بین شهرداری و استیل آذین تنها فقط یک بازیکن هرمزگانی حضور داشت،- به وضوح نمایان است.

این تیم که تنها نماینده هرمزگان در لیگ دسته یک کشور است مملو از بازیکنان غیر بومی بوده و جالبتر اینکه اکثر این بازیکنان در نوع بازی بسیار بی کیفیت بوده و هیچگونه جسارت و تعصبی در آنان دیده نمی شود.

در عین حال بسیار بازیکنان با کیفیتی هستندکه چه در تیم های بندرعباسی و چه در شهرها و روستاهای استان بازی می کنند و نیاز به یک حامی دارند تا استعداد نهفته شان شناخته و پشتوانه ای قدرتمند برای ورزش استانمان باشند.

اگر کمی بازتر به این موضوع بنگریم می بینیم که اکثر استانهایی که در فوتبال حرفی برای گفتن دارند و چهره های زیادی را به جامعه فوتبال ملی و کشورمان معرفی کرده اند از نیروهای بومی خود استفاده کرده اند و با برنامه ریزی دقیق تیم هایی شاسته و بازیکنانی شاخص را به بار آورده اند.

به عنوان مثال می توان استانهای خوزستان و فارس را که در همسایگی ما هستند را نام برد که در حال حاضر چندین تیم در لیگ برتر و دسته یک کشور دارند و تعداد زیادی از بازیکنان تیم های ملی ما نیز از بین شاخص های همین استانها هستند.

این استانها با برنامه ریزی دقیق در امر ورزش و استعداد یابی و گزینش بازیکنان در سطحی گسترده به صورتی که کوچترین تیمها را مورد بررسی خود قرار داده و استعداد های درخشان این تیمهای ناشناخته را حمایت، و با مدیریتی صحیح آنان را تقویت کرده و به جامعه فوتبال و ورزش ما معرفی کرده اند.

تعصب در فوتبال یک امر بسیار مهم بوده که در بزرگترین تیمهای اروپایی که مثل تیم ما حتی یک بازیکن بومی ندارند حرف اول را می زند. متاسفانه در تیم های ما بازیکنان غیر بومی تعصبی نسبت به تیم خود نداشته و بومی ها نیز با کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم دلسرد شده ، اما مشخص است که با کوچکترین مجالی که بدانان داده شود تا حد توان برای موفقیت تیمشان عرق می ریزند.

در تیمی که اکثر بازیکنان آن غیر بومی باشد عجیب نیست که تیم نتیجه دلخواه را کسب نکند و این خود نوعی بی حرمتی به تماشاگری است که در گرمای سوزان بندر جهت تشویق به ورزشگاه می آید و با تمام وجود تیمی را تشویق می کند که حتی یک بازیکنش از آن استان نیست.

مطمئناً افراد دلسوزی هستند که به فکر ورزش استانمان بوده و انشاءالله که در آینده از تعداد بازیکنان غیر بومی تیم شهرداری کاسته شود تا فرصتی باشد برای بازیکنان شایسته استانمان که تعدادشان هم کم نیست و اگر استعداد یابی شوند ما نیز همچون فارس و خوزستان می توانیم در فوتبال کشور سهم بسزایی داشته باشیم.

در پایان برای تیم شهرداری و همچنین تیم فولاد که به تازگی به جمع تیمهای حاضر در لیگ یک کشور پیوسته است آرزوی موفقیت دارم و آینده ای درخشان را برای فوتبال و ورزش استان آرزو می کنم.

 

نظرات 26 + ارسال نظر
چوک سورو شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 http://suru.blogsky.com

سلام رامی عزیز

نا راحت نشی اگر یک هرمزگانی در تیم شهرداری بندر نیست ولی پولش هرمزگانی است .

البته از بی لیاقتی ما نیست ، بلکه از بی خیالی و بی اعتمادی ما به نیروی خود است ، ما به خود باوری نرسیده ایم ، اعتماد بنفس از ما گرفته اند . از بس تو سر ما زده اند و چیزی نگفته و حرکتی نکرده ایم ! ما بلدیم فقط تو سر خودمان بزنیم و .......

موفق بشی رامی عزیز

سلام بر چوک سورو عزیز
درسته مبالغ کلانی که از بودجه استان صرف این بازیکنان میشه غیر قابل تصوره که بازکنان بومی استان حتی با درصدی از این مبلغ بهترین بازی رو انجام می دن. تنها باید یکی جهت رو عوض کنه!
ممنون از حضورت. شاد باشی.

فریده قاسمی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 http://dokhtekong.blogsky.com/

شایسته سالاری و تعهد مهمتراز بومی یا غیر بومی بودنه.....ضمن اینکه این حقیقت رو قبول دارم که مسولین نیروهای بومی رو زیاد جدی نمی گیرن و ما بومیان اون تلاش کافی و لازم رو نداریم تا استعدادهامون رو به ثبوت برسونیم ....

سلام خواهر عزیز
بنده هم با حضور غیر بومی ها در استان مخالف نیستم اما هر چیزی باید محدوده خاصی داشته باشه . اعتراف هم میکنم که در بعضی اوقات غیر بومی ها بیشتر برایم مفید واقع شده اند تا بومی ها.
اما در هر امر باید محدوده آنرا نیز در نظر گرفت.
به نظر من امروز شایستگی مهم نیست. مهم پارتی کلفته!
ممنون از حضور شما.
شاد و سرافراز باشید.

بندرجاسک-فرزاد بادروج شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 http://www.jaski.ir

سلام.
وقتی شنیدم که شهرداری نتوسنت صعود کنه خیلی ناراحت شدم.
پارسال هم تا پلی آف رفت ولی...
بارها کرکندی از بی کفایتی و کم انگیزه بودن بازیکنان گله کرده بود ولی نمی دونم اقای ارامی چرا اون سری بازیکنان را دک نکرده؟؟؟

سلام فرزاد
آخه کربکندی خودش هم یکی از همین غیر بومی هاست. به نظر من تو خود استانمون مربی هایی هستن که ۱۰ تا کربکندی رو حریفن. فقط باید کمی بهشون بها داد.
ممنون از حضورت. موفق باشی

بنگری شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام خدمت رامی عزیز ...
بومیان شایستگی دارند ..اما هیچوقت فرصت ثابت کردن این استعداد و شایستگی به آنها داده نشده ...
آرزوی موفقیت برای همه ..
شاد و موفق باشید

سلام بنگری عزیز
شکی در شایستگی و استعداد بالای بومیان نیست اما طرف ما کیست؟
به چه کسی باید اعتراض کرد؟ به دولت عدالت محور؟ یا به مسئولین شایسته خودمان؟؟؟؟

سیدجلال شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:27 http://kolger.blogsky.com

سلام
این معضل تاریخی فقط با یک مبارزه (مسالمت آمیز) طولانی مدت و بیداری مردم منطقه حل میشه.

سلام سید عزیز
بله آگاه کردن و آگاه بودن در این زمینه شرط اوله. با سکوت این معضل بزرگ خود به خود حل نخواهد شد.

جغد بندری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 13:16 http://joghd11.blogsky.com/

متاسفانه ای دردی واقعین
بروزم یه سرک ...
درود

سلام
بله درد واقعین اما کی باید دوا بکن؟؟؟
حتما خدمت ارسم.
مرسی
شاد و سربلند بشی.

بدیس دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:31 http://aask.blogsky.com/

سلام.ما همیشه چوب بومی وغیر بومی بودنو خوردیم ولی با نظر خانم قاسمی موافقم که باید خودمونو باور کنیم و سعی وتلاشو فراموش نکنیم .حیفه تیمی با اینهمه سرمایه گذاری نتیجه مطلوبی نگیره .موفق باشی ممنون

سلام
متاسفانه تنها باور کردن ما مشکل رو حل نمیکنه! باید یه فکر اساسی کرد.
شاد و سربلند باشی.

میثم سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 20:39 http://mmd137.blogfa.com

سلام با موضوعی جدید درخدمتان هستم منتظر قدوم مبارکتان هستم

سلام
ممنون از اینکه اطلاع دادین اما ظاهرا وبلاگ شما فیلتره!
ممنون از حضور شما
موفق و سربلند باشید.

آدم دات کام جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:01

تا افرادی بی لیاقتی چون غیره وذلک در مسند قدرت هستند وضع به همین منوال است میلیاردها تومان پول استان وبندرعباس صرف بازیکنان غیربومی وبریزوبپاشهای غیرضروری واختلاش آقایان شد آخرش چی تیم را واگذار می کنند و گور پدر مردم ودموکراسی و.... به ماهم سربزن.

سلام
معضلی بزرگ هرمزگان را فرا گرفته و ان هم غریبه سالاری و دست همه بومیان را از همه سمت های کوچک و بزرگ استان کوتاه کرده اند. اگر بدین منوال پیش برویم و سکوت کنیم روز به روز اوضاع بدتر میشود و دست ما نیز کوتاه تر!
موفق و سربلند باشی.

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:46

سلا اقا رامی اگه می تونی این رنگ وبلاگتو عوض کنی فک کنم قشنگتر بشه خوش باشی همیشه

سلام
ممنون از اظهار نظر شما دوست عزیز.
حالا بذار چند وقتی هم به این رنگ باشه!( طرفدار سپاهانم دیگه!) [چشمک]
دفه بعد رنگشو به خاطر شما قرمز می کنم![لبخند]
موفق باشی.

... شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09

دیشب خوابتو دیدم ...

سلام
جدا؟؟؟
خب قبل از خواب پرخوری نکن تا کابوس نبینی!

رایکا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 http://www.rayka-software.com

سلام خوبی دوست عزیز اومدم بگم که من اپم منتظرتم راستی اپ جالبی بود موفق باشی دوست عزیز پس منو چشم انتظار نزاری منتظرم بیای حتما بای[گل

شبی از پشت یک تنهایی غمناک و بارانی تورا با لهجه ی زیبای گل های نیلوفر



صدا کردم. تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم.



مریم چشمانم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم.



نمیدانم چرا رفتی نمی دانم چرا؟؟شاید خطا کردم.وتوبی آنکه به فکر غربت چشمان



من باشی نمیدانم چرا؟؟تاکی؟؟برای چه؟؟ ولی رفتی......وبعد از رفتنت باران



چه معصومانه بارید و بعد از رفتنت آسمان چشمهایم خیس باران شد و من با



آنکه میدانم تو هرگز یاد من را با عبور خود نخواهی برد هنوزآشفته ی چشمان زیبای



توام برگرد.........وبعد از این همه اشک و حسرت و تردید کسی از پشت قاب پنجره



آرام و زیبا گفت:تو هم در پاسخ این بی وفایی ها بگو در راه عشق و انتخاب او خطا کردم....



و من مابین اشک و حسرت و تردید نمیدانم چرا شاید به رسم عادت پروانگیمان باز



برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعاکردم


اگه دوست داشتی یک سر به اینجا هم بزن

www.Rayka-Cartposta.Tk

سلام
ممنون از این شعر بسیار زیبا و خطره انگیز...
خدمت می رسم.
موفق باشی.

مهرگان جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 http://bandarmehr.blogfa.com

سلام
خوب دیگه استان ما مستعمره است

سلام
دقیقا شرایط کنونی استان ما یک استعمار داخلی به شمار میاد.
اما تا کی باید به این استعمار تن داد؟؟
موفق باشی

بنگری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:54 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام خدمت رامی عزیز ..
تشکر از حضورتون ....
حیف است که در بین جماعت خود باشی اما احساس کنی بیگانه هستی ! ...
تشکر از همراهیتون ....ولی سعی میکنم باز در بین هم باشیم .
شاد باشید

سلام دادا...
خواهش می کنم...
بیگانه؟؟؟
خواهش می کنم. باعث افتخار بنده و دیگر دوستان بود که از مطالب زیبا و قلم شیوای شما استفاده ببریم. کاش می ماندید و می نوشتید...
انشا الله که هرچه زودتر دوباره شروع می کنید... منتظریم...
شاد و سرافراز باشید.

انجمن جنوبگان دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 http://iranpbs.ir



با سلام

اینجانب احسان رمضانی مدیر انجمن جنوبگان هستم

این سعادت رو دارم که وبلاگ قشنگ شما را دیدم و با نحوه کار شما آشنا شدم

از شما دعوت میکنم به جمع دوستانه و خانوادگی بچه های جنوبگان بپیوندید

نیازمندیها برای مدیریت

1. انجمن زبان انگلیسی
2. انجمن خودرو
3. گالری
4. سینما و خانواده کامل
5. طراحی گرافیک دوبعدی
6. طراحی گرافیک سه بعدی
7. طراحی و گرافیک
8. تالار اندیشه
9. تلار منطق و فلسفه
10. علوم پایه
11. علوم زندگی
12. علوم پزشکی
13. اس ا م اس
14. انجمن موبایل
15. تاریخ
16. خانواده و مشاوره

در یک ساعت نحوه کار با انجمن را به شما اموزش خواهیم داد

این انجمن داری فروشگاه و پشتیبانی آنلاین شبکه می باشد

آدرس فروشگاه : www.shop.iranpbs.ir

پاسخ گوی انلاین سوالات شما : آیدی شبانه روزی JONOBEGAN


هادی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:23 http://maryhkh.blogfa.com

سلام ژسر.
کجایی؟
کم ژیدایی حسابی؟
منم باهات موافقم. اما حالا راه چاره چیه؟

سلام جناب مدیر عزیز
من که از کم سعادتیه اما شما کجایی. معلوم هست؟؟
وقتی توء مهندس ندونی که چه باید کرد من بی سواد چه چه بگم؟؟
هر جا هستی شاد و موفق باشی.

سیدجلال شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:15 http://kolger.blogsky.com/

سلام
با ((یک روز فراموش نشدنی)) به روزم.

سلام سید عزیز
عجب روز بزرگی ...
موفق باشی.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:04

رامی جان روز مادر برتو مبارک باد امیدوارم موفک باشی در امور
حکم عالی قانونی

سلام
ممنون از لطف شما.
اما این تبریک را باید به مادران عزیز گفت.
من هم به نوبه خودم تولد دخت نبی اکرم و روز زن ومادر را به همه زنان و مادران تبریک می گویم.
موفق باشی.

یک بستکی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 http://b

رامی عزیز سلام

به ما سری بزن خوشحال میشویم.

یک بستکی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 http://bastakblog.blogfa.com

سلام دوست من
به ما هم سر بزن و از نظراتت ما را بهره ای برسان
خوشحال میش.یم
موفق باشید

سلام دوست عزیز
وبلاگ گروهی بستکی ها ایده بسیار خوبی است. انشاالله که تداوم داشته باشد.
موفق باشید.

بدیس یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:46 http://aask.blogsky.com/

سلام.سری به ما بزن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:58

با سلام . از آنجا که متاسفانه شهرداری بندرعباس هیچگونه پل ارتباطی با مردم ندارد لذا از شما بعنوان یک رسانه می خواهیم که از مسئولین بخواهید یک نهادی برای دریافت و همچنین تاکید می کنم رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مردم ایجاد کنند در همه شهرها چنین ارگانی وجود دارد ولی در شهر بندرعباس متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست. از طرفی شما بعنوان رسانه باید در فرهنگ سازی جامعه تلاش کنید تا فرهنگ مردم بالا رود و تبلیغاتی داشته باشید برای حفظ بهداشت و نظافت شهر و کوچه ها و معابر. ایکاش از شهرهایی چون تبریز و اردبیل و... الگو گرفته میشد. شما بعنوان یک رسانه بروید در یک جایی برای مثال مثل پشت بازار رویال و یا همان کوچه شهاب معروف و عکسی تهیه کنید اگر در سطح زمین یک نقطه خالی از انواع زباله از کاغذ و نایلون و غیره خالی دیدید من شخصا برای شما جایزه تعیین می کنم. البته درست است که مردم باید رعایت کنند و این نیاز به فرهنگ سازی دارد ولی اگر شهرداری فعال باشد تاثیر بسزایی خواهد داشت . شهرداری می تواند با حضور فعال خود و تشویق و یا جریمه برای کاسبان در بهبود وضع مراکز تجاری کمک زیادی کند. اگر به مغازه دارها اعلام شود که اگر جلو مغازه هر کس کثیف باشد شامل جریمه یا مجازات دیگری میشود بدین نحو هر مغازه دار هم خودش سعی در نظافت محل کسب خود می کند و هم مانع میشود دیگران جلوی محل کسبش را کثیف کنند و بدین نحو یک اقدام کوچک و مثمر ثمر اتفاق می افتد . ولی متاسفانه از سوی شهرداری هیچ تلاشی صورت نمی گیرد و بهانه می آورند که چون مردم رعایت نمی کنند ما هم چاره ای نداریم اگر همه شهرداریها چنین استدلالی داشته باشند که وامصیبتا! شهرداری باید تلاش بیشتری کند و تبلیغات و فرهنگ سازی هم داشته باشد از طریق تبلیغات رسانه ای و دیواری و اقدامات صنفی و محله ای تا کم کم مردم عادت به رعایت بهداشت کنند. یکی دیگر از معضلات شهر ساحل کثیف است این شهر فقط ساحلش می تواند جای تفریح باشد که متاسفانه آن هم آنقدر کثیف است که آدم ترجیح می دهد در خانه بنشیند ولی از طبیعت دریا استفاده نکند.یا اینکه شما آماری از تعداد سطلهای زباله شهر تهیه کنید تا متوجه شوید تعداد آنها چقدر کم است! و یا بررسی کنید که آیا جمع آوری زباله شهر به چه صورت انجام میشود! جالب است که در شهر گرمی چون بندرعباس که بعلت گرمی بیش از حد هوا زباله ها سریع بو می گیرند گاهی بعضی روزها زباله جمع آوری نمیشود و تعطیلات هم که جمع آوری زباله متوقف می شود اگر دو روز متوالی تعطیل باشد که بوی بد واویلا میکند! آیا چنین امر مهمی باید شامل تعطیلی شود؟ در چنین شهری اتفاقا بجای یک بار باید دو یا حتی سه بار در روز زباله ها جمع آوری شوند و این دیگر نشانه عدم مدیریت شهرداری است.و البته هزاران مشکل دیگر که در جای جای این شهر هست و ایکاش شما بعنوان پل ارتباطی این مشکلات را با شهردار یا مسئولین دیگر مطرح می کردید و از آنها می خواستید پاسخگو باشند. امیدوارم این اتفاق بیفتد. موفق باشید

نسرین ابراهیم زاده سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 http://www.peyvandegolha.blogfa.com

سلام دوست محترم یک ایرادی به شما (منظورم بندری ها)می گیرم امیدوارم بهتون برنخوره فقط نظرم را می گم .و قصدی ندارم. من فکر می کنم هرمزگانی ها پشتکار لازم را ندارند البته همه را نمی گویم ولی اکثریت را منظورم هست لذا تصدی امور مهم به دیگران سپرده شده. من خودم شاهد بسیاری ار اهمال کاری ها بوده ام آن هم در امور کوچک و پیش پا افتاده حال چه رسد به امور مهم اگر همت و پشتکار باشد رسیدن به هدف آسان خواهد بود. برای همه تان آرزوی موفقیت دارم.

دژگان موزیک یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:40 http://dezhganmusic.blogfa.com/

من هم با شما هم عقیده ام ایول

شاهین سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 http://3marholor.blogfa.com

اکثر افراد بومی که توانایی کافی برای انجام کار را دارند از پذیرش آن خودداری می کنند
از بعضی از بومیان استان هم در زمان و مکان نامناسب استفاده شده است که این موضوع به جای اینکه به نفع بومیان باشد به ضرر آنها تمام شده است
نیروهای بومی متخصص در هر زمینه کجا هستند؟ ( در ورزش فوتبال عباس سرخاب- مهدی فلامرزی و...)

فرزاد آبنوس دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 http://dragon-hormozgan.blogfa.com/

سلام
فرزادآبنوس هستم ادرس وب من عوض شده بی زحمت آدرس روعوض کن مرسی
http://dragon-hormozgan.blogfa.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد