پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

گل و غنچه

غنچه با دل گرفته گفت:


زندگی


لب زخنده بستن است


گوشه ای درون خود نشستن است


گل به خنده گفت


زندگی شکفتن است


با زبان سبز راز گفتن است


گفتگوی غنچه وگل از درون با غچه باز هم به گوش می رسد


تو چه فکر میکنی؟


کدام یک درست گفته اند؟؟؟


من فکر می کنم گل به راز زندگی اشاره کرده است


هر چه باشد اوگل است


گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است!

نظرات 16 + ارسال نظر
جغد بندری شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:57 http://joghd11.blogsky.com/

غنچه بکرترین پاک است ،بردستان طبیعت که گل میشود آخر

سلام دوست عزیز
کاش همه غنچه ها در نهایت گل می شدند...
سال نو بر شما مبارک
ممنون از حضور شما
شاد و سرافراز باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:50

با سلام . عبور از فیلتر تخصص ماست . کسانی که سایت فیلتر شکن می خواهند کافی است آی دی ما را اد کنند تا همه روزه برای آنها فیلتر شکن ارسال شود و یا در خبر نامه وبلاگ ما عضو شوند ID: arshia_messenger2000 WEB :www.janah.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور شما
موفق باشید.

مهرگان دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 http://bandarmehr.blogfa.com

سلام
شعر بسیار زیبایی است
خوش به حال گل ...
سلام نو را پیشاپیش تبریک میگم
شاد باشی و شاد کام
. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
یا حق

سلام
بله! خوش به حال گل ...
سال نو بر شما هم مبارک
ایام به کامتان باد...
شاد و سرافراز باشی

خادمین خدیجه کبری سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 http://www.omolmomenin.persianblog.ir

سلام
ای نوبهار خندان از لامکان رسیدی
چیزی بیار مانی از یار ما چه دیدی

خندان و تازه رویی سرسبز و مشک بویی
همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی

سا ل جدید برشما مبارک باشد.
به روز شدیم . حضور شما مایه خوشحالی ماست.
خوشحالیم که با شما اشنا شدیم به امید تداوم این دوستی در سال جدید.

سلام
سال جدید بر شما هم مبارک
به امید تداوم همه دوستیها...
شاد و سرافراز باشید.

بنگری سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام رامی عزیز...
زندگی ... اینقدر وسعتش زیاده ...معلوم و مجهولش هیچوقت نمیتونی بفهمی . فقط باید زیست و از هر روز زندگیت یه تجربه کسب کنی ..
سال مملو از شادی و موفقیت داشته باشید.

سلام خواهر عزیزم
زندگی رسم خوشایندی است
زندگی بال و پری دارد
با وسعت مرگ
پرشی دارد اندازه عشق...
سال خوبی را برای شما عزیز آرزو می کنم.
شاد و شادکام باشی.

چوک سورو سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:06 http://suru.blogsky.com


بهاران خجسته باد

با تبریک نوروزی به روزم در بلاگ سورو

سلام چوک عزیز سورو
سال جدیدو دگرگونی طبیعت بر شما مبارک...
شاد و سرافراز باشی.

خادمین خدیجه کبری چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 http://www.omolmomenin.persianblog.ir

سلام
کار تو داری صنما قدر تو باری صنما
ما همه پابسته تو شیر شکاری صنما
[گل]
دلبر بیکینه ما شمع دل سینه ما
در دو جهان در دو سرا کار تو داری صنما
[گل]
ذره به ذره بر تو سجده کنان بر در تو
چاکر و یاری گر تو آه چه یاری صنما
[گل]
هر نفسی تشنه ترم بسته جوع البقر
گفت که دریا بخوری گفتم کآری صنما
[گل]
هر کی ز تو نیست جدا هیچ نمیرد به خدا
آنگه اگر مرگ بود پیش تو باری صنما
[گل]
باغ پر از نعمت من گلبن بازینت من
هیچ ندید و نبود چون تو بهاری صنما
[گل]

وبلاگ ما به روز شد. ممنون[گل][خداحافظ]

سلام
ممنون از حضورتون
خدمت می رسم.
شاد و سر افراز باشید.

سمیرا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:40 http://samereyanqom.blogfa.com

سلام خسته نباشی

سلام
شما هم خسته نباشید. ممنون از حضور شما
شاد و سربلند باشی.

سمیرا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 http://samereyanqom.blogfa.com

سلام نمیشه منو بین دوستان هرمزکاهی تو وبلاکت بزاری ممنون میشم من از جزیره قشم هستم تو جی از کجای

سلام.
حتما بال کمال میل.
شاد باشی.

بنگری دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام رامی گرامی ..
نمی خوای آپ کنی ؟!
آلبوم جدید رضا صادقی شنیدی؟ محشره ... حالا باید یکی از آهنگای آلبوم جدید رو اینجا بذاری بجای آلبوم قدیم (لبخند).
شاد و موفق باشید ..

سلام خواهر عزیز و گرامی
حتما به زودی آپ می کنم. مطلب زیاد دارم اما وقت نمی کنم.
بله آلبوم رضا صادقی رو شنیدم. بد نیست. اما برای آهنگ وبلاگ قصد دارم اگر بشه آهنگ بستکی بزارم.
ممنون و سپاسگذارم از لطف بی کران شما.
شاد و سربلند باشی.

مریم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:45 http://www.dibacheye-moalem.blogfa.com

مثل همیشه مطالبت زیبا و آموزنده است.
واست آرزوی موفقیت میکنم.

سلام
ممنون از لطف شما
شاد و سربلند باشید.

خادمین خدیجه کبری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 http://www.omolmomenin.persianblog.ir

سلام بزرگوار

چرخ بگردید بسی تا که چنین چرخ زدم
یار بنالید بسی تاکه درین غارشدم

نیم شبی همره مه روی نهادم سوی ره
درهوس خوبی او جانب گلزارشدم

گاه چو سوسن پی گل شاعرو مداح شدم
گاه چو بلبل بسحر سخره ی تکرارشدم

به روز شدیم حضور شما مایه خوشحالی ماست.

سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما
حتما خدمت می رسم.
سربلند باشید.

خادمین خدیجه کبری سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:26 http://www.omolmomenin.persianblog.ir

سلام


ای عاشقان ای عاشقان آمد گه وصل و لقا
از آسمان آمد ندا کای ماه رویان الصلا
[گل]
ای سرخوشان ای سرخوشان آمد طرب دامن کشان
بگرفته ما زنجیر او بگرفته او دامان ما
[گل]
موفق باشید. یا حق[گل]

سلام
ممنون از شعر بسیار زیبای شما
شاد و سربلند باشید. ایام به کامتان.

میثم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:05 http://mmd137.blogfa.com

سلام دوست عزیز "
از این به بعد وبلاگ عمومی میثم هر چند مدت باموضوعات مختلفی بروز خواهد شد
حضور شما باعث دلگرمی ما خواهد شد

سلام بر شما دوست عزیز
انشاءالله که از مطالب و موضوعات مفید شما نهایت استفاده را می بریم.
شاد و سربلند باشید.

خادمین خدیجه کبری یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 http://www.omolmomenin.persianblog.ir

سلام بزرگوار

جان منی جان منی جان من
آن منی آن منی آن من

شاه منی لایق سودای من
قند منی لایق دندان من

نورمنی باش درین چشم من
چشم من و چشمه حیوان من

گل چو ترا دیدبه سوسن گفت
سرو من آمد بگلستان من

زلف تو و حال پریشان من
ای رسن زلف تو پابند من

دست فشان مست کجامی روی
پیش من آ ای گل خندان من


وبلاگ خدیجه کبری به روز شد . نو شدیم منتظر حضور شماییم.

سلام بر شما عزیز محترم
بزرگواری از خودتونه
ممننون از حضور گرمتون.
انشاءالله خدمت می رسم.
شاد و سرافراز باشید.

چوک سورو یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:19

با درود

یار دبستانی صدای پیشرو که چندین ده فریاد ازادی خواهی دانشجویان ما بوده است


دستت درد نکند با این شعر و سرود بیاد ماندی

سلام بر چوک عزیز سورو
بله این آهنگ بسیار خاطره ها دارد...
و بسیار شنیدنی است...
شاد و سرافراز باشی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد