پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

یک سالگی وبلاگ

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم          از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

     رهرو منزل عشقـیم و ز سر حـــد عــدم        تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم

یک سال قبل در چنین روزی وبلاگ خودم را در بلاگفا حذف کردم و شیوه جدیدی از وب نویسی را در بلاگ اسکای پیش گرفتم. وبلاگ قبلی من مثل اکثر وبلاگهای ایرانی شعر و عکس  و کپی از مطالب وبلاگها و یا سایت های دیگر بود. وقتی پیشنهاد خانم قاسمی (دخت کنگ ) را در وبلاگم مبنی بر بومی نمودن وبلاگم دیدم پس از کمی تامل در کار خودم  و همچنین تحت تاثیر وبلاگ و مطالب زیبای ایشان وبلاگم را حذف و مستاجر بلاگ اسکای شدم.

از آن روز تا به امروز یک سال گذشت.یک سال!!! اما انگار همین دیروز بود!!!

حضور در جمع شما دوستان و هم استانی های عزیز  و استفاده از مطالب جذاب و گوهرگون شما باعث دلگرمیم بود وتنها دلخوشی جهت استمرار کارم.امیدوارم با فعالیت 1 ساله ام در این زمینه توانسته باشم تنها گامی کوچک در پیشبرد و تبادل فرهنگ خود و جامعه ام برداشته باشم.

خوشبختانه در آستانه یک سالگی وبلاگم توانستم سایت مستقل دهتل دات کام را ثبت و راه اندازی کنم که این (شاید پیشرفت) را مدیون همگی شما عزیزان و بزرگواران هستم. اما آنچه قابل ذکر است این است که من بعد مطالب مربوط به دهتل را در سایت  و بقیه را در وبلاگم خواهم نوشت.

در اینجا لازم میدانم از دوستان عزیزم آقای نوید صالحی ، خانم فریده قاسمی  و سیاورشن عزیز تشکر ویژه ای بابت همکاری ایشان و زحمات بسیاری که برای راه اندازی وبلاگم کشیدند داشته باشم و همچنین از شما عزیزان همشهری، هم استانی و همگی عزیزانی که در طی این یک سال مرا تحمل نموده اید و مرا مفتخر نمودید و با حضور در وبم ، نظراتتان و تشویقها و انتقادات سازنده تان باعث دلگرمی من بوده اید تشکر و قدردانی می نمایم و آرزوی موفقیت همگی شما را در تمامی عرصه های زندگیتان دارم. موفق و سربلند باشید.