پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

یک دل و صد مشکل

خواستن توانستن است...

دومین فیلم ساخته جوانان گوده نیز وارد بازار شد!

یک سال قبل بود که فیلم طنز جعبه طلایی از ساخته جوانان هنرمند گوده وارد بازار فروش و با استقبال گرم مردم منطقه روبرو شد. مضمون این فیلم طنز و واقعی، حکایتی از زندگی روستایی در روزگاران گذشته و حکومت کدخدا بر رعیت بود.

استقبال گرم ودرخواست های مکرر مردم خود زمینه ساز کلید خوردن فیلم دوم شد .فیلم جدید که با تجربه بیشتر نسبت به فیلم اول و همچنین تنوع و استفاده از بازیگران توانای بومی ساخته شده است پس از کسب مجوز از وزارت ارشاد و همچنین ذخیره بر روی سی دی های اورجینال و چاپ پوستر طی چند روز آینده وارد بازار شده و در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

 

                                  

 

یک دل و صد مشکل به نویسندگی و کارگردانی خسرو چاه بناردی حکایت عشق دختر وپسری جوان است که مشکلاتی از جمله اختلاف طبقاتی خانواده ها و مهمتر مخالفت شدید پدر دختر بر سر راه عشقشان قرار میگیرد و ادامه فیلم نیز بر این محور میچرخد...

یک دل و صد مشکل در دهتل و چاه بنارد فیلم برداری شده و بازیگران و دست اندرکاران این فیلم نیز از هنرمندان توانای بومی هستند.

 

                                  

 

این فیلم زیر نظر موسسه فرهنگی هنری صدای گامبرون بوده و متخلفین در امر کپی و تکثیر غیر مجاز تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

 

پ.ن : علاقه مندان و مسئولان فروش محصولات فرهنگی جهت خرید این فیلم به صورت عمده میتوانند در قسمت نظرات نام و در صورت امکان شماره تماس خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.