پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

حضور دهتل در جشنواره نوروزی جهانگیریه بستک

 

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الى احسن الحال

قبل از هر چیز فرا رسیدن  سال نو و عید باستانی نوروز به تمامی دوستان محترم تبریک عرض مینماییم؛

 

در چند سال اخیر از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی در شهرستان بستک جشنواره نوروزی جهانگیریه برپا میشود . این جشنواره با اهداف فرهنگی، هنری، توریستی و ...برگزار میشود که در این بین کسبه  و بازرایان نیز محصولات و کالاهای خود را به معرض نمایش می گذارند.

امسال نیز چون سالهای قبل این نمایشگاه دایر و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

به لطف خدا و همت مسئولین امسال غرفه هایی نیز برای معرفی روستاهای شهرستان در نظر گرفته شده تا روستاهای منطقه نیز به معرفی فرهنگ و هنر و استعدادهای خود بپردازند.

دهتل نیز که خود یکی از بزرگترین و با فرهنگ ترین روستاهای منطقه به شمار می رود غرفه ای را برای معرفی فرهنگ و استعداد های نهفته خود در نظر گرفته است.

از دوستان عزیزی که قصد مسافرت نوروزی و گذراندن تعطیلات را دارند دعوت میکنیم این افتخار را به مردم مهمان نواز شهرستان بستک و به خصوص  دهستان دهتل بدهند و برای گذراندن تعطیلات سری هم به دهتل بزنند و هم اینکه بتوانند با باز دید از جشنواره نورزوی  بستک از غرفه ما دیدن کنند و با دهتل بیشتر آشنا شوند. فاصله دهتل تا بستک 55 کیلومتر است.

امسال که به لطف و کرامت خداوند بهار وسرسبزی خاصی منطقه را در برگرفته امید است میهمانان عزیز خاطرات و روز های خوشی را ازگذراندن تعطیلات در این منطقه با خود به یادگار ببرند.

شایان ذکر است که دهتل در مسیر  روستای کنچی (زیارتگاه بزرگان) واقع است. کنچی در سمت شرقی  و در مسافتی حدودا 20 کیلومتری دهتل قرار دارد.

بار دیگر فرا رسیدن سال نو را به همه ایرانیان و به خصوص هرمزگانی های عزیز و همشهریان گرامی تیریک عرض نموده ، سالی پر بار و توام با موفقیت و شادابی را برای تک تک شما دوستان آرزو مینماییم.

منتظر قدوم و دیدار گرم شما دوستان عزیز در دهتل و جشنواره  جهانگیریه بستک هستیم .

به امید دیدار...