پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

من اعتراف میکنم(بازی یلدا)

من هم اعتراف میکنم

 

مدتی است که یک بازی در بین وبلاگ نویسان رواج یافته به نام بازی یلدا. در این بازی یک وبلاگ نویس که از جانب کسی دیگر به این بازی دعوت شده باید پنج نکته از خصوصیات شخصی خودش را که دیگران از آن بی خبرند عنوان کند و در آخر نیز باید پنج نفر دیگر را به این بازی دعوت کند.این بازی در بین وبلاگ های هرمزگانی ها توسط سیاورشن شروع و در ادامه بنده نیز تو سط دوست عزیز م آقای نوید صالحی از وبلاگ لنگه به این بازی دعوت شده ام. 

 

من عاشقم.

(البته عاشق خانواده و شهرم) و دوری از آنها خیلی سخته برام.

 

من یه دوست خیلی صمیمی دارم. (اسمش کامپیوتره)

روزانه حدود 15 ساعت رو باهمدیگه هستیم. و از این15 ساعت روزی حدود 4 ساعت را صرف اینترنت می کنم.

 

راحت گریه میکنم.

من بادیدن صحنه های غم انگیز و عاطفی خیلی زود احساساتی میشوم و گریه می کنم. این صحنه ها میتوانند از خدا حافظی از یک دوست صمیمی و یا صحنه هایی از یک فیلم باشد.

 

اهل مطالعه هستم.

خیلی دوست دارم قبل از خواب مطالعه کنم.بیشتر کتب شعرای سنتی و بومی و تا حدود زیادی مجلات را مطالعه میکنم.

 

از سه چیز بسیار متنفرم.

دود سیگار- مردبیکار- تقلید از دیگران

 

و در اینجا اگر افتخار بدهند  دوستان عزیزم وبلاگهای کوخرد/خبرنگار/دختر رویدری/(کس دیگه ای به نظرم نمی رسه. دوستان به بزرگی خودشون ببخشن) را به این بازی دعوت میکنم .

نظرات 12 + ارسال نظر
خبرنگار یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:59 http://raportkhabarnegar.persinblog.com

دوست خوبم سلام از اینکه لینک مرا گذاشتی ممنون. امید است بتوانم به این دوستی ادامه دهم و مثمر ثمر باشم. ضمنا منهم دراین بازی شریک شما شدم . پیشنهاد می کنم که هر هفته در مورد یک موضوع مطلبی بنویسیم و نظرات را ردو بدل کنیم و همه هرمزگانیها را دعوت کنیم .نظرت چیه ؟
سبز باشی

دختر رویدری دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:44

سلام سلام
خسته نباشید
ممنونم که منو دعوت کردین .
موفق باشید
در پناه حق .

تارا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 http://rismon.blogfa.com

یک سبد گل تقدیم دوست عزیز

بدبخت چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 18:01

با درود فراوان بشما
من وما که شمارمان طبق منابع رسمی کشور چیزی حدود ۲۰درصد این کشور ۷۰میلونی میباشد بهیچ وجه از شما جوانان که امید این ملت بلازده هستید هیچگونه تنفر وعداوتی نداریم بیکاری ما علل بسیاری دارد که ....
امیدواریم روزی تنفر شما بما تبدیل به درک بیشتر از جامعه واقشار بناخاسته بیکارباشد .کار مسکن ازادی

سلام برشما
منظور بنده نیز افرادیست که در عین تواناییهای بسیار حالا به دلایلی نه ناخواسته بلکه به خواست خود بیکارند می باشد. و البته افرادی که در عین توانایی های بسیار و در سلامتی کامل که اقدام به متکدی گری میکنند نیز از این دسته افراد به شمار می روند.
ممنون از توجه شما

دخترک تنها پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:35

سلام
توی این دنیای بزرگ یه دختر تنهایی زندگی می کرد . این دختر تنها میون این همه ادم فقط یه دوست مهربون داشت ولی دوست اون یه ادم نبود بلکه یه ستاره خوشگل تو اسمون بود هرشبو هرشب این دخترک تنها با اون ستاره خوشگل حرف می زد باهاش میگفت ُ می خندید غافل از اینکه اون ستاره خوشگل بدونه دخترک چه غمی داره تا اینکه یک روز ...

دخترک تنها جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:29

تا اینکه یک روز ...
اون دخترک تنها به اسمون نگاه کرد انگار دنبال اون ستاره خوشگل می گشت ولی وقتی خوب به اسمون نگاه کرد دید اون ستاره خوشگل دیگه پیداش نیست .
یک روز
یک ماه
یک سال
ولی دیگه خبری از اون ستاره خوشگل نشد دخترک تنها مثل گذشته ها هرشبو هر شب منتظر می موند آخه رفتن تنها ترین دوستشو باور نداشت یه روز نشستو فکر کرد و ...

موسا جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:12 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
اعترافات جالبی بود و باعث شد شما را تا حدی بشناسم . حضورتان را به فال نیک می گیرم و آرزو می کنم در همه زمینه های زندگی موفقیت تنها دری باشد که به روی شما باز می شود .
امیدوارم بتوانم شمع نیمه جانی باشم تا چراغ !

خبرنگار جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:53 http://raportkhabarnegar.persinblog.com

سلام دوست خوبم بهت تبریک می گویم بابت تغییر زمینه وبلاگت حالا بسیار شکیل تر و منظم تر از قبل شده است . خصوصا بنر بالای صفحه .سبز باشی

مهدی شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 17:52 http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام
موفق باشی
اگه مایلی تبادل لینک کنیم.

سامی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 http://geziri.blogfa.com

سلام
دستت درد نکند خیلی قشنگ است مخصوصاً طراحی تان من که به اینهمه قشنگی رشک میبرم امیدوارم موفق و موفقتر باشید نظری هم به قلب ما بکنید ما تازه وارد هستیم.
با سپاس سامی

مریم دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:55

تنها آن چیزی را به خود جذب می کنید که بی نهایت به آن می اندیشید. ( اسکاول شین)
اندیشه ی والای شما باعث مباهات ما همشهریان استُ واستون آرزوی موفقیت می کنم.

ممنون از نظرات لطف شما خواهر گرامی

عیمی وافتخر سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 http://www.joone-delam.blogfa.com

دخترک تنها بعدش جی شد؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد