پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

نتایج انتخابات در دهتل

مردم دهتل روز جمعه ۲۴ آذر مانند اکثر نقاط کشور به پای صندوق رای رفتند  و با حضور گرم و پرشور خود  بار دیگر  صفحه ای از سرنوشت خود را رقم زدند.

در این انتخابات که تا حدود زیادی حساسیت موضوع سبب شده بود تا بر شور و هیجان  آن افزوده شود  بعد از  اتمام رای گیری و شمارش آرا که تا ساعت ۴:۱۰ بامداد روز شنبه  به طول انجامید مردم دهتل کاندیداهای خود را به شرح ذیل انتخاب نمودند:

عبدالرحیم عالم زاده با ۳۸۴ رای (نفر اول)

سید عبدالله حسینی حقیقی با ۳۰۴ رای (نفر دوم)

فخرالدین نگارانی با ۲۸۴ رای ( نفر سوم)

احمد عبدی  ۲۶۲ رای

محمد غفوری ۲۲۸ رای

سید سلیم جعفری ۲۰۸ رای

حسین عبدالهی ۱۲۳ رای

عبدالغفور مظفری ۳۵ رای

امید است این کاندیداها نیز حال که مردم به آنها اعتماد کرده اند و  ایشان را به عنوان نماینده خود انتخاب نموده اند  به وعده های خود پایبند باشند و جواب اعتماد آنها را  با فعالیتهای خود در جهت آبادانی شهرمان بدهند.انشاالله

انتخابات در دهتل

حال و هوای انتخابات

با نزدیک شدن به ۲۴آذر  روز برگزاری سومین دوره انتخابات شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان؛ دهتل و مردم دهتل نیز خودرا برای اتنخابات آماده میکنند.

طبق نظر سنجی صورت گرفته کلیه افراد واجب شرایط اعلام کرده اند که مانند دوره های قبلی انتخابات همه دست در دست هم در پای صندوق رای حضور پیدا خواهند کرد و بهترین انتخاب را انجام خواهند داد. در این دوره از انتخابات ۱۱ نفر جهت کاندیداتوری ثبت نام نموده اند که که تا کنون ۲ نفر از این افراد اقدام به کناره گیری نموده اند. اسامی بقیه کاندیدا ها به شرح ذیل می باشد :

سید عبدالله حسینی حقیقی - محمد غفوری - عبدالغفور مظفری - عبدالرحیم عالم زاده - احمد عبدی - سیدسلیم جعفری - سید حسام کنعانی زاده - حسین عبدالهی - فخرالدین نگارانی

قابل ذکر است که بیشتر این افراد دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و در ادارات مختلف مشغول به کار هستند.

هرچند که کلیه این افراد بومی بوده و مردم نیز شناخت کافی نسبت به آنها دارند ودر روستاها و شهرهای کوچک تبلیغات نقش چندانی در انتخاب مردم ندارد اما با نزدیکتر شدن هرچه بیشتر به روز انتخابات تبلیغات غیر رسمی کاندیداها شدت یافته و در محافل خصوصی و از طریق دوستان و اقوام  اقدام به تبلیغات کرده اند.

امید است مردم دهتل نیز با آگاهی هر چه بیشتر و شناخت کامل نسبت به اهداف وبرنامه های کاندیداها بهترین انتخاب خود را انجام دهند تا در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهرمان باشیم. انشاالله.